Ad

Friday, April 15, 2011

Dear AngeL of Us

Tahun lepas aku sekeluarga dianugerahkan seorang lagi sepupu sepapat lelaki yang diberi nama AHMAD ARMIZI Bin Amiruddin. Nama ni atas gabungan AMIR dan ROZI. Style kan? Teringat aku masa zaman sekolah. Ada seorang ustaz ni bagi ceramah agama - "Orang sekarang suka cantum-cantum nama untuk anak. Kalau nama suami Yahya, nama isteri Mahani, bila gabung, dah jadi YAMAHA". Worrr, nama motor!!!

Aku memang kurang suka budak-budak sebab leceh dan kuat menangis. Dulu arwah nenek aku pernah jaga budak. Memang tebiat aku setiap hari akan mengacau dia. Hhahah. Selagi tak menjerit lah budak tu, selagi tu aku tak puas. Disebabkan kejahatan melampau, mak dia dah tak hantar lagi dekat rumah nenek.

Tapi, aku suka sangattttttttttt dengan sepupu kecik aku nie. Bawak lah dia ke mana, bagi lah makan apa - dia tak akan menangis. Aku suka ARMIZI sebab dia robust + choymel + cute.

Pagi-pagi dah datang mengacau. Meh aku make-up kan.
Little devil=)

Ustaz kecil yang chuymel=)


Budak ni terror cakap BUAH jer.
Lain tak boleh


Dah macam sami..hohoh
aman jer tengok muka budak nie

Sila keluarkan guli dari mulut yer..Tak, memang pipi dia mcam ni.

.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
..

Ini Ayien. ADik aku. Memang masalah keluarga

hahahha..aku suka
Ayien yang telah dianiaya oleh NAdia

***Family aku memang macam ni..Hurm, nak buat macam maner:p



4 comments:

  1. long.. namanya ahmad amirzi.. bkn armizi la bon2... aiyaa~~-nadia

    ReplyDelete
  2. apalah! nama sepupu sendiri pon tak tahu

    huhuhuuh

    ReplyDelete
  3. punyela tgh tgk gambar comel2.. skalik tersembul gambo Ayien.. HADOOOOI..

    ReplyDelete
  4. hahahahaa...
    baru sorg Nad oii..

    aku ada 8 org rejimen AJ's army...

    kecowwwwwwwwwwww la ko!

    hahaha...

    Nad.. elok bebwk belajar jaga anak2...

    kakakkaa

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT