Ad

Friday, April 15, 2011

Senarai Makanan-Makanan Indah dan Super Slurrppp



Aku suka makan (itu semua orang pon tahu..dusshh). Tapi ia akan menjadi isu apabila perut dah mula berlipat atau membengkak macam orang nak beranak atau letih bila berjalan kaki. Ini bukan dusta, ini betul-betul kejadian.

Dulu aku suka 'exercise', tapi sejak kerja di department baru, masa selalu mencemburui aku.teehee:p Bangun seawal 5.30 pagi dan akan sampai rumah sekitar 9/10 malam. Otak penat, badan pun akan penat. Aku pon malas nak bersenam.

Di bawah merupakan makanan-makanan kegemaran aku sepanjang hayat:

1) Nasi Ayam + Tauhu Bakar + Cucur Udang yang mantap di Pasar Semenyih. Kedai ni berhampiran dengan sekolah. Sorry lagi sebab aku tak ingat the exact location. Kedai ni memang sentiasa dipenuhi orang sebab keenakan makanannya dan harga yang murahhhh!!!

Orang yang memperkenalkan tempat kejadian : Abah



















Orang nak amik gambar, dia melintas pulak
Shusshhh


Nie dah petang. Tue sebab kurang pelanggan
Tapi kedai ni super panas berdeting


Kalau korang nak carik kedai ni, sila carik papan billboard nie
Dekat Pasar Besar Semenyih


 2) Makanan yang berikutnya ialah : InnerSHine. *Tetiba aku nak menyanyi lagu Camellia. Untuk mereka yang kurang suka makan sayur atau VITAMIN C, jadikan InnerShine sebagai makanan tambahan. Maybe ada orang cakap, benda ni tak effective, tapi benda ni sangat berkesan pada aku. Muka aku memang selalu nampak penat dan letih, maka untuk menghilangkan simptom-simptom tersebut, aku akan mengambil InnerShine sebotol setiap hari. 6 botol InnserShine berharga lebih kurang RM24++. Affordable kan?



3) Pembuat cake yang cantik - NADIA FARANNIE atau NAD. Aku kenal NAD sebelum masuk team baru. Aku kenal dia, masa company aku adakan hari bersukan. Dalam hati "Wow, cantik lah pompuan nie". Nadia merupakan antara minah-minah howt dekat Exxon. Guys, I am not lesbian. 

Nadia memang terror buat cake. Aku paling suka RED VELVET CAKE yang berharga RM40++. Sebab tak tahan sangat, sebelum sampai rumah, aku dah tercalit-calit cheese cake ni.






Nad!!!!! Serius I suka. salivating(+_+)





2 comments:

  1. astaghfirullahhhh... skt gwa raga peghut aku buka blog ko ni, naddddd oiii

    LAPARRRRRRRRRRRRRRRRR siottttttttttt...
    darnnnnnnnnnnnnn it...

    hahahaha

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT