Ad

Sunday, April 17, 2011

Fresh Flower di PeTaLing StreeT

Di satu Petang Ahad yang panas, aku mengagahkan diri mencari fresh flower di Petaling Street bersama teman. Kata teman, Petaling Street merupakan antara tempat yang dekat dan murah untuk mendapatkan fresh flower .

Setakat ni, aku tak pernah lagi  rasa terbeban dengan majlis pertunangan yang bakal dilangsungkan tak lama lagi. Tapi recently, aku dah mula rasa rimas dan menyampah dengan commentator-comentator yang tak bertauliah. "Weh, boleh tak kau respect orang lain punya pilihan. Macam bagus sangat jer korang nie?". Luckily, I've been blessed with number of supportive fellow friends and I believe you know who you are=)

Sekarang, aku nak pergi meneruskan ekspidisi mencari bunga-bunga segar di Jalan Petaling. Design dan tema tak sure lagi, tapi aku dah sebok nak pergi shopping! Yeyyy, shopping time. 


Dinning table







***Wah pengsan(+_+)


5 comments:

  1. your choice of flowers can totally change your theme, from English to a traditional Malay.

    good luck Nad!

    yg suka sebok2 tu, tak payah banyak sgt comment. kau tu bukan bagus sgt pun..

    ReplyDelete
  2. alah..along dulu pakai bunga besi jek..lagi gempak siut... sampai mati tak layu!

    ReplyDelete
  3. dude..thanx for being a good cheerleader...gambate kita semua. azie ngan zul dh berlalu azabnya....=)

    ReplyDelete
  4. along : perbezaan generasi nie..hohohohoho...ader lagi tak gambar kawen? nak tgok!!!

    ReplyDelete
  5. Nad, instead pakai bunga baik ko bawak fairy magic stick...amatlah best...orang2 yang unik kena buat benda yg unik...

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT