Ad

Saturday, August 27, 2011

KetuPAt aku MengAnyam

Selamat bercuti dan menyambut Syawal kengkawan=) Aku pasti yang korang mesti tengah sebok mengemas rumah + sembelih kambing dan bermain mercun. Indahnya Hari Raya walaupun puasa tak pernah cukup -___-

Kepada sahabat SEISLAM : Ahmad Fadzli Jantan dan Fariz Khan, Selamat Berkerja. Apa barang kerja. Bangla jer kerja waktu raya :p 

Sedang aku sebok membantu anak yatim menjual cake, aku telah diperembat oleh Nadia untuk menganyam ketupat. Hah. Impress kan? Aku pon impress dengan diri aku.

 
Aku yang telah dipaksa rela untuk menganyam ketupat. Siyes, haku reti anyam MAINFRAME ketupat jer, part seterusnya, NADIA akan sambung. Ngeng. Aku tahu ketupat bawang jer. Ketupat palas baru belajar dengan Nadia beberapa minit yang lepas. Math lagi senang lah weh! Tiada kena mengena dengan Add Math di sini. Anyam ketupat boleh diibaratkan pengamiran tahap kelima disertakan lekuk infinity -___- 


Ketupat bawang yang telah siap dianyam.
Wippie.



Ketupats yang berjaya dianyam.
Sebijik ketupat mengambil masa lebih kurang 30 minit -___-
Mahadi boleh menganyam lebih kurang 5 jenis ketupat. Pftttss

1 comment:

chanT-chanT from The HearT