Ad

Friday, August 12, 2011

Andaq and Adhwa Big Day


Hello semua=) (Tetiba haku sangat bersemangat selepas menukar lens kiri yang telah koyak..weehooo) Entry kali nie aku nak bercerita tentang perkahwinan sahabat baik aku Andaq Fithry dan Adhwa Aliman pada 11 July 2011, Jumaat, 8.30 malam bertempat di Taman Tasik Titiwangsa. 

One word can describe Andaq Fithry is RARE. Ini lagi RARE dari aku. Muka ganas tapi perangai tak semenggah. OK2. Aku bukan nak bukak pekung kat dada kau. Owh aku cerita dia RARE sebab kad kawen dia pon dah sangat pelik bin ajaib. Kad kawen mamat nie dah macam buku latihan sekolah rendah tapi style. Me loike. Nanti aku post gambar!

Kawan baik Andaq ialah Azi Zulfira ataupun Apon. Nie pon bermasalah jugak. Dorang nie umor dah 3 series, tapi perangai lagi dahsyat dari adik aku Ayien. Sila lihat gambar2 di bawah. *pitam*


Sorry! Gua dah lacur gambar lu.
Kejadian berlaku di opis.


Aku tak paham. Tak ada orang ker masa nie?



Nie kawan baik Ando - APON.



The great 3 series duo.
Why 3 serius, umor 30an.



Ok sekarang kita sambung balik pasal perkahwinan Andaq dan Adhwa Aliman. Aku hanya hadir ke perkahwinan dorang dekat KL jer. Yang Johor tue, jauh sangat.



Aksesori pengantin.

 
Aku sangat suka gambar Adhwa masa nie.
Sangat lawa.
  


Aku yang sangat penat dan letih



View yang sangat cantik

 
Serius sangat lawa si Adhwa nie



Suka lagi


Cantik dress anda



Baju kawen Ando







Andaq dan Adhwa nie kawen ala2 puteri Cinderella. Naik keter kuda lagi. Wehooo. Aku pon tak sangka, kawan aku nak kawen naik keter kuda. Tak takot keter kuda tue buat wikang ker? Terjongket korang karang. *AKu Envy lah tue. Hohohoho


 

 


Budak nie, nak kawen, baru nak terkiyal2, ikat tali kasut.
Aduyaiiii


Muka yang penat dan pikiran yang kabut



Akhirnya, siap gak pasang tali kasut.



Aku ada citer pasal MAK ANDAM terlampau. Hahaha. Memang lawak tau. Kak Yang nama mak andam. Orangnya baik dan berbudi pekerti. Aku jumpa Kak Yang masa nak makeup kan Adhwa dan Andaq dekat stable kuda. Masa aku masuk pintu bilik, aku nampak Kak Yang pakai baju kaftan hitam TAPI ader sesuatu yang GANJIL.

Si Kecil: (Dalam hati) Eh apahal panjang and besar sangat gap baju minah nie? Fashion kot.

Sebenarnya baju minah nie koyak dari ketiak sampai ke bawah. Aku tak hingat belah mana. Tapi serius panjang dan besar. AKu ingatkan fashion. Aku bolayan jer lah. Rupa-rupanya memang KOYAK. DAMn. Apalagi, mengamuk lah mak andam. "NAD kenapa kamu tak cakap kat akak". Betul2 malu mak andam. Andaq relak jer jawab "Kak Yang koyak kan lagi sebelah, barulah style". Bodoh kau nie -__-



Tak perasan koyak lagi.
hhahahha. Lawak lah Kak Yang.
Baju koyak tak perasan.
Tak rasa aircond lebih dekat ketiak ker? 


Nasib baik lah Adhwa ader baju spare.
Selamat kau kak yang.

Makan beradab.

.
.
.
.
.
.
.
 .
 .
 .


Picture of the day. Aku suka gmabar nie.
Outdoor picture dorang masa dekat Johor.
Wehhooo

Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa.



1 comment:

  1. Hahahaha hadoooi tabley blah muka
    Anyway, good writing. That's why you're my favorite blogger Nad

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT