Ad

Saturday, August 27, 2011

Iftar di tempat grand tapi rasa cm ..pehhhhhh!!!!

Selamat malam semua! Wahhhhh finally haku berjaya menjelaskan bil P1 yang telah tertunggak selama 5 bulan. SUck! Kejadian ni akibat daripada personal pink laptop haku yang terbakar setelah kena hentak atas meja. Saper suruh asyik HANG jer, amik lah kau ubat -__-. Yer, aku memang GANAS. Memain korang.

Aku nak bercerita pasal pengalaman aku berbuka puasa di Royale Chulan, Kuala Lumpur. Memang dah menjadi tradisi di Telaga Minyak Jaafar untuk berbuka puasa beramai-ramai sekali dalam sebulan. 


Organizer pada kali ini ialah Puan Rusmawati. First time aku tengok minah nie, tak nampak pon macam dah kawen. So envy ok.




Presentation di Royale Chulan memang sangat the BOM and grand uols. Sesampai jer kami di lobby hotel, kami telah disambut dengan pelayan2 hotel yang cantik lagi menawan. Tak cukup dengan itu, kami sangat terpukau dengan keindahan dekorasi hotel dalam menyambut Ramadhan. Sangat arabic dan kelasss uols. Di atas merupakan gerbang utama ke dewan santap yang diberi nama Permaisuri.


Berhadapan dengan meja makan kami ialah pentas utama yang memperdendangkan lagu-lagu dari negara timur tengah.


Gazebo untuk dessert dan segala manisan.
Red velvet kawan kitorang, nadi farannie lagi sedap -__-


Ada pelbagai manisan dan buah2an.


Meja makan yang disusun indah.


Hiasan di meja hidangan.
Gabungan warna yang indah.




Per pax RM99 nett.


Juadah tumpuan : Kambing berpusing.



Aku suka ice kacang yang sedap + secukup manis dan cooling ^_^




Ini antara grill dishes yang dihidangkan.
Ada ketam, udang, sotong, lala, kepah dan bermacam2 lagi.
Tapi serius TAK SEDAP. SOrry.

Basically opinion table haku yang merangkumi Anis + Watie + Azmil + Wing Hon + STanley kecuali KAk Ana : semua kata tak sedap dan kebanyakkan makanannya dah sejuk. Hurm. Maybe lain tekak, lain pendapatnya. Its all up to u. Masih sempat lagi untuk mencuba di Royale Chulan =)


Kami yang dh kekenyangan




No comments:

Post a Comment

chanT-chanT from The HearT