Ad

Tuesday, August 2, 2011

Alleviating at Ben's


Appetizer at Ben's which is mind soothing and fun.
Weepiiieee.


Stack of cards


Saya potong kain batik emak semasa dia tidur petang. Hohoh.
Saper suruh paksa tidur petang. Orang tak nak lah.




DURIAN, kena kepala hotak, konpem bengong seminggu.




Wearing HAREM pants. Serius macam HARAM.
Aku pendek. Bila pakai dah macam jubah -___-



Aiseh. Lost count.
Mak : "Mana kau nie yong? Malam2 buta tak balik lagi?"
Si Kecil : "Rumah Ereneo lah mak"
Padahal tengah miang-miang keladi dengan Captain Mahadi.
weeee




 Petai, jering, kerdas, durian.
Masa puasa pon, lepas buka jer boleh borak.
Sebelum buka, mulut busuk.




Ada orang boleh garu belakang sebelum tidur.
Ayien dan Nadia dah fed up nak menggaru aku sepanjang malam.

Ada jadual waktu:
Weekday > Ayien
Weekend > Nadia.
Huhuhuhu. Style



Kalau tak ada orang dalam lift, saya akan _________ spenda.
Pikir sendiri lah.
Aku tahu semua orang pon buat, cuma nak mengaku dengan tidak jer.




Worrrr. Mestilah sausage.
Tolong jangan otak kuning -__-



 CILI PADI sebab lepas makan, kepedasan konpem
bibir terjuih macam ANgelina Jolie.
Sexy!




The food is OK BUT the customer service is SUCK.
Ben's at KLCC.
Will tell more soon.




1 comment:

chanT-chanT from The HearT