Ad

Tuesday, May 3, 2011

PUDURAYA berWAJAH BARU

Aku tak tahu kalau korang sedar atau tak yang sekarang nie Hentian PUDU dah berwajah BARU! Gobsmacked! First time aku jejakkan kaki ke sini, aku dah macam RUSA MASUK BANDAR. Sangat moden dan hebat. Dah macam berada di KLIA dan LCCT tak setanding dengan HENTIAN PUDU kini, sebab aku tak nampak sekor LALAT pon beterbangan dalam terminal macam LCCT. Hahahha.

Last aku datang sini masa belajar di UTM Skudai which is 4 years back dan aku memang tak suka PUDU sebab ramai sangat orang, panas dan tidak terautur. Tetapi KINI tidak lagi=)

Mula-mula aku tengok benda nie, aku ingat tangga nak naik ke atas nak beli ticket,
RUPA-RUPANYA ini merupakan tangga berlepas/platform turun ke bawah.
Nasib baik ada pagar, kalau tak confirm aku dah panjat.

Ini pemadangan dari depan.
DAMN. Canggih habis.
Kalau korang nak turun, sila press button di tepi pintu

Pemandangan dari tangga berlepas



Balai Menunggu.
Kenapa lah zaman belajar tak macam nie? Aduyy













Level 2 kaunter untuk membeli ticket







ATM


Lot-lot kedai


Aku suka


Sangat membantu


Dah macam naik flight

Sekurang-kurangnya aku tak marah SANGAT bila kerajaan mengenakan INCOME TAX setiap bulan walaupun aku sendiri dah sangat susah nak survive hidup sepanjang bulan. Kira duit yang dikelepet, tidaklah sia-sia. HIdup BN. Ok out of topic.zassssssssss

2 comments:

  1. walahhhhh i pun nganga... rahang(sbb nganga) da smpi gate KOLEJ. hahahaha dasaaaattt... eyh i nak share blog u ne. thanks.

    ReplyDelete
  2. wah...canggih da skang!lm sgguh xmelawat sn!best2!!!

    fit (",)

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT