Ad

Thursday, November 25, 2010

MENGIGAU di PETANG hari samBil Memegang GAYUNG


Zaman belajar di UTM Skudai, merupakan zaman belajar yang paling best. Kenaper? sebab jauh dari mak dan abah..hohohoho..dah tak ada orang nak tarik rambut haku lagi..boohooo pada mak (sekarang kau berani lah)

Mungkin faktor yang kedua, adalah disebabkan berjumpa kawan-kawan yang satu kepala dan agak kurang normal. Antaranya iela + wanie + sha (bukan nama sebenar) :p

Ada satu kejadian di mana sampai mampos pon kami tak kan luper ialah :

Di satu petang yang indah, kami ber4 baru pulang dari aktiviti ko kurikulum. Wanie + Sha + Iela mimilih untuk mendalami seni muzik. Mereka telah menceburkan diri dalam aktiviti gamelan. Ayu budak-budak nie. Takot gelap lah lah tue:P

Haku pula memilih KUDA..yer saya memasuki EQUESTRIAN..bukan sebab haku suka kuda, tapi sebab haku suker kan keindahan petang dan pemandangan di UTM SKudai (cisss..bau taik kuda aderlah)

OK...selalunya aktiviti ko kurikulum bermula pada pukul 4 smpai 6 petang...selama dua jam haku pon belajarlah pasal kuda + taik kuda + makanan kuda + menunggang kuda......yeaaahaaaaaaa (buat bunyik kuda skit).

Selesai jer aktiviti riadah, haku pulang ke bilik. Haku dengan iela satu bilik. Wanie dengan Sha satu bilik.

Setibanya haku di pintu, kulihat kawan2 ku sudah beradu di atas katil..
Setelah mandi, haku pon naik ke atas katil untuk memulakan sessi membuat tahik mata...Belom sempat haku menarik selimut, tetiber ader org berlari kelam kelibut menerjah ke bilik. Apahal plak nie. Haku dengan IELA super terkejut. Tak jadi tidur...Tetiber ORANG SEBELAH berkata "Eh NAd, ko tak gi kelas ker SE (SOftware Engineering)?..Dh lambat dah nie".

Aku terkedu dan terkesima..Eh..Kelas haper plak malam-malam nie. Aku ker yang tak dapat info..yer haku selalu bersikap endah tak endah pasal pelajaran haku. Nasib IELA + WANIE + SHA baik, sebab bertemu dengan orang mcam haku..

Ok...sambung balik..ORANG SEBELAH masih lagi memakai baju kurung gamelannya sambil memegang gayung dan peralatan mandi..

PERALATAN mandi????? Ini lagi musykil..Sebab ORANG SEBELAH nie sangat takot air dan mandi pon hurmmmm..tak payahlah haku citer kat sinie..nak tahu pm yer..HOHOOHO

ORANG SEBELAH pon bergegas ke bilik air dan mandi....haku dengan IELA semakin konpius...ehhh..nak ke maner ORANG SEBELAH malam-malam nie? Selepas mandi celup-celup, ORANG SEBELAH pon masuk ke dalam bilik dan sebok memilih baju untuk dipakai ke kelas..

Dengan TETIBA..haku dan iela mendengar ledakan ketawa maha kuat..YERRRRRRRRRRR...kami tahu..ORANG SEBELAH dh mengingau terok di petang hari..siap mandi pelbagai...Masalahnya kawan ORANG SEBELAH lagi lah JAHAT..dibiarkan kawan dier MANDI..HAHHAHA..siyes tak boleh blah

Tuelah ORANG SEBELAH ..Orang kata, jangan tidor lepas AsAR..Nanti giler..ko almost Giler lah tue..

siyes..macam haku nak tempeleng je muker haku maser nie

Dapatkah anda Spot "ORANG SEBELAH" di dalam kedua-dua gambar
hohohoho



6 comments:

  1. sha kah?
    apsal aku xtau cite ni?isk..isk...

    ReplyDelete
  2. peanut

    kiter private message dlm fesbuk erkkk

    huhuhu

    ReplyDelete
  3. perghh!

    demmit. tak boleh pegi la muka kau Nad.
    aku tak suka!

    kalau aku jumpa kau time ni, mmg aku blacklist awal2, sampai kiamat aku taknak kawan.

    ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  4. nad,walaupun aku x belajar satu uni dgn ko..aku tau sape org tu.hahah..
    ko belajar kuda pastu amik inspirasi dari air minuman kuda...hahhahahha....aku igt cite ko nad.

    ReplyDelete
  5. andaq : ko pon patot bersyukur sebb haku nk kawan ko

    alin : hahhaha

    best gak buat blog nie

    tggu

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT