Ad

Tuesday, June 28, 2011

Switchblade



           Selepas pulang dari KLOSHC Family Day pada pukul 3 petang, aku sekeluarga pulang ke rumah dengan perasaan dan perut yang sangat gembira. Akibat keletihan yang teramat sangat, aku sekeluarga telah pengsan berdengkur daripada pukul  5 petang sampailah ke pukul 7 petang KECUALI emak yang sibuk mengunyah pizza dan KFC di depan TV sambil menonton CINTA Melody. Pfftsss. *Karang seboklah kata gemok. Pfftsss.
Aku terjaga daripada tidor setelah menerima pesanan ringkas dari Andaq Fithry dan Adhwa Aliman. “Nad, jom lepak SwitchBlade. Aku dari IKEA. Aku amik ko 8++”. Wahhhhh, penat pon tak hilang lagi. Tapi dah lama aku tak lepak dengan Andaq dan Adhwa selepas kes Nazleen, di mana aku berasa janggal untuk bersembang dan berbual dengan salah seorang lagi kawan baik Andaq. Kenapa? Sindrom Perempuan cantik menyerang! Aku speechless dan terkedu. Hehe. Sorry Andaq. As, Nadia pon tak pernah lagi pergi Switchblade, maka aku setuju untuk pergi Switchblade. Aku pon reply sms “Ok ON. Aku bawak Nadia yer”.

Her Boring

 His Perv

Switchblade™ Kuala Lumpur is a clothing store & diner providing a complete alternative lifestyle to you with our retail line from Europe and USA. We are proud to represent these fine brands:

1. LIQUORBRAND™
2. KOZUMIKKU™
3. HOTRODHELLCAT™
4. SIX BUNNIES™
5. SB KIDS
6. IRON FIST
7. CROWN DELUXE sunglasses
8. SE BIKES
9. NIRVE

Open since 19th June 2010.

Operation hours:
11.30am - 1 am (Open everyday except MONDAY).

Location:
A2-G1-07, Solaris Dutamas , No.1, Jalan Dutamas 1
Kuala Lumpur, Malaysia, 50480

Source from Switchblade website:

      Switchblade similar dengan western-western restaurant yang lain tapi lebih murah berbanding Chilis, TGI dan Victoria Station. Recognition dish yang famous dekat   Switchblade ialah Rockabily Burger, Mash Potato Pie dan etc. Murah dan sedap.









                Selain daripada menawarkan makanan yang sedap dan murah, Switchblade juga menjual pakaian-pakaian nan indah untuk lelaki, wanita dan kanak-kanak. One word > Sangat Cool and style. Design Switchblade menyerupai Ed Hardy. Heh, kalau korang suka Ed Hardy, maka korang sukalah Switchblade. Selak jer helaian busana yang tergantung, mata aku dan Nadia ber’blink2’ kegembiraan. Tshirt yang cool, skirt yang super choymel dan kitten heel super kinky. Tapi, kalau aku beli, kat mana lah aku nak pakai semua nie? Pergi kerja naik LRT, maka NO to kitten heel. Skirt pulak Mahadi dah LARANG  -__-


                Switchblade juga ada menjual basikal berwarna-warni seperti merah jambu, oren, kelabu dan hitam bermula daripada RM1000 hinggalah RM10,000. Ikutkan nafsu, memang aku nak perembat basikal yang berwarna merah jambu TAPI konpem basikal ini akan berhabuk dan berkarat di rumah  -_-

                Yang terbaekkkkkkkk di Switchblade ialah LIVE BAND yang dianugerahkan dengan kekuatan vocal super marvelous. Kita sebagai customer, mempunyai PELUANG untuk menyumbangkan suara yang sudah sedia SUMBANG. Sesiapa pon dibenarkan PERFORM tapi secara free. LIVE BAND ini akan mendengdangkan para pelanggan pada setiap hari Jumaat, Sabtu dan Ahad secara open air.

When the blogger reblog


3 comments:

  1. nad,tempat ni nanti dekat dengan ofis aku bila aku pindah duta.jahanam duit aku lps ni

    ReplyDelete
  2. alin: yup2....nanti kita g sesama yer...eh kau nak g maser opis hour lah kan -__-

    Jamy: part mana yang ko whoaa nie dude:p

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT