Ad

Saturday, January 29, 2011

Fetish FetusH Kasut Part 2 versi total Eclipse Of My Heart

Nampaknya doa aku tak kesampaian. Mungkin kerana terlewat sembahyang Subuh pagi Rabu(=_=) ataupun banyak berpoya-poya. Sebelum ni, aku agak obses dan gila baju, tapi permulaan tahun 2011, aku gila KASUT dan tidak terbatas pada flat sahaja.

Tapi kalau direnungkan diari-diari 2010, aku hanya ader 2 hingga 3 pasang kasut (sebab musababnya seperti yang diuar-uarkan entry lepas). Makaaaaaaaaaa, tiada lah salah untuk aku shopping kasut (akhirnya, ada pun alasan nak bershopping (^_^) ) yiippiieeeeeeeeee

Sehari sebelum kejadian kurang enak ini terjadi, perangai aku agak pelik. Aku telah membarah 2 pinggan sate minang dan satu mangkok bakso..Wohhhh perut gajah. Ok2 lah Supik, ini bukan perkara pelik untuk kau, tapi kan aku dalam proses diet.. Daaa. Selalunya aku, Supik dan Kak Muna akan chill out every Monday nite dekat kedai sate Minang depan Sekolah Rendah Cina Selayang Baru. Mantap wehhh. Kuah satay tu  macam muntah pontianak tapi serius menggoncang usus perut. Nanti aku buat entry pasal kedai ni pulak ok.



Mula-mula tu, aku nampak EclipsE and yes EClipsE sell thousands of gorgeous dress. Hati aku pon terdetik, "Ahah lah, aku dah lama tak beli dress nak kuar dating'. Maka kaki aku pon menarik seluruh badan ke dalam Eclipse. Aku terasa agak rendah diri, sebab dalam boutique dipenuhi wanita - wanita persis model. Mak tak kuasa tawww.. Lawa plus tinggi plus putih tapi tiada punggung dan berdada rata..Grrrrrr (naper aku plak grrr). Tapi nak carik dress punya pasal, maka persetankan mereka.

Sekali, nah amik kau !

Kasut yang disusun indah tak seperti rumah aku


Mata dah mula mengecil. Petanda!

Yer aku dah mencuba sepasang "Mood Indigo" heels


Nie ntah per ke namanya

Dan ini paling tribal, "Jet Black"
Ni macam nak nyanyi lagu Jet Plane ni.

Amik ko. Another Maybank account deduction for RM240++.
Sekarang Eclipse ada sale, beli 2 items, each gets 10% discount.

Nak suruh sales assistant ambik gambar malu.

konpem, tidur lena

Lagi 2 kotak kasut


"Mood Indigo"




Aku pon tak tahu aku nak pakai pergi maner.




My new favourite shoes





Aku paling suka wardrobe kakak MaRiah

Aku jeles


Aku terus mintak kat mak : "Mak jom buat wardrobe macam ni'
Mak : "Nanti aku cabutkan bulu"
Aiseh, cabut bulu boleh dapat wardrobe macam nie ker?
Bulu emas ker? Hebat mak









3 comments:

  1. Nad... td aku gi Curve.. ada PROMO kasut femfuannn yg sgt seswai utk ko...

    haper lg... pegi la...

    hahaha

    ReplyDelete
  2. ko jgn nak mempengaruhi haku James

    Kalau x tgok, xper

    haku leh tahan

    hohohohoh

    ReplyDelete
  3. ha ha ha...

    patot elok ko jenjalan kat FLEA market curve tu.. mana taw.. dpt mughah..

    kui kui kui...

    tetiba aku teringat movie "Shopperholic" tu

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT