Ad

Thursday, January 27, 2011

BRINGS every LitTLe Love - Ke'Fetish'an Flat bermula

Hello kawan-kawan kecil dan besar =) Korang mesti ternanti-nanti 'shopping updates' daripda aku kan? (Ker aku sorang jer pelawat setia blog nie? hohohoho..yoyooyyo malu saya) Berdasarkan 'entry' lepas, *Dapatkah aku menahan nafsu bershopping ku untuk bulan Januari/Februari 2011 akan datang? *

Dan di siNi, aku berbangga untuk menegaskan yang aku telah berjaya untuk BERSHOPPING lagi!!! pfftsss (+_+). Hidup tidak lengkap tanpa shopping. Ibarat gatal-gatal tangan, cagu-cagu kaki dan tidur resah ada hantu!

Hurm..Bukan nak cakap apa lah, tapi memang sukar untuk aku membutakan diri sepanjang perjalanan pulang dari Telaga Minyak Jaafar ke Selayang Baru melalui KLCC. Dulu aku mampu menyalahkan YEAR END Sale, sekarang segala kemarahan ditujukan kepada Chinese New Year Sale. Bak kata pepatah orang-Orang Cina 'seiii loor'.

Kejadian tragis lagi hina ini berlaku pada 24 Januari 2011 bersamaan hari Ahad selepas aku pulang daripada Weekend Shift.

Aku ni sangat susah nak beli kasut baru sebabnya kaki aku super sensitif dan spoilt. Ker sebab kaki aku gemuk dan dempol? Kalau tak kena dengan material dan 'design' yang sesuai, maka melecet dan merah-merahlah kaki Si Kecil ini.

Sebab aku hanya ada satu CRoCS flat (itupun al-ikhsan kawan-kawan), aku hanya bercadang untuk menambah sepasang lagi ballerina flat..Kali nie, satu jer tau..SATU..Confirm..

Akhirnya ........












Aku telah menyambar sepasang PRIMAVERA flat dengan bergayanya. Harga bawah RM80 hinggit. Oklah kan? Nak beli Chanel, tidak mampu, maka aku terpaksa lah carik ala-ala Chanel.



Tak dapat Chanel, PriMAVERA pon OK


Aku juga telah gatal-gatal jari-jemari untuk menabur
duit membeli rantai vogue da vas dan headband.hohohohoho




Setelah dapat apa yang dihajati, aku pun pulang ke rumah sambil menyanyi lagu 'Waka Waka Eh Eh' dari Shakira. Tapi yang peliknya, aku tidur, mata terbuka setengah. Apakah? Ada lagi hajat yang tidak dipenuhi ni..Aduyyyyy

Selasa berikutnya, aku berkerja seperti biasa (Isnin Weekend Replacement). Setelah mengisikan makanan ke dalam tembolok stoking ku yang kecil ni, aku pon berjalan-jalan di dalam Isetan. Memang saja carik penyakit lah kan? 

Pandang kanan.."Oh tak lawa". Pandang kiri "yuhhhh Paris Hilton" (padahal aku suker Paris Hilton kot.) Punyalah skema tak nak shopping. Tetiba-tiba, sambil berlari-lari ulat gendon, zassssssssssss....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Lagi 2 kotak "brings every little love" flat
sparkling eyes yet regret a lot


bukan flat saja, plus another brown headband




kasut dah naik takhta




seriously, saya sangat suker bunga-bunga cengkih nie
2 kasut membawa penolakan 'bank account' sebanyak RM110

Sekang tadah tangan ramai-ramai :

"Ya ALLAH Tuhan Yang Maha Pemurah Lagi Maha Agung, KAU berkatilah hidup hamba MU. KAU bimbinglah hamba MU yang lemah lagi naif ini. Tempat kan lah kami dalam golongan orang-orang yang sabar dan beriman serta jauhkan lah dari gangguan syaitan...AMINNNNN"


5 comments:

  1. sudah lah, nad!

    pengsannn skanggg gak!

    ReplyDelete
  2. nad,blue shoes tu sgt cantik n cute ;P
    bulan depan aku nak shopping plak.hahahha....

    ReplyDelete
  3. Jamy : ko tggu plak...fetish berikutnya

    haze; : hahhah...cantik kan..tanpa berfikir lg..haku terus zas...i loike

    jom2...shopping sesamer

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT