Ad

Wednesday, January 5, 2011

A.D.I itu ALIEN

Kalau haku alien, MaDi lagi ALIEN

1) MaDi pernah diikat dalam karung guni semasa berumur 9 tahun kerana pulang ke rumah di senja hari..Lepas dah kena ikat, kena hempuk pulak!!! gua No comment sebab yang mengikat MaDi  adalah mother-in-law-to-be haku...Hurmmm...humm.hurmm..ok next

2) MaDi  juga pernah di hempuk kepalanya ke dalam kolam mandi sebab berus gigi jatuh dalam kolam....................nasib baik berus gigi kalau gigi emas?

3) MaDi  nie memang dilahirkan dengan sifat ke'EGO'an yang tinggi..ini merupakan salah satu sebab haku sangkut kat mamat nie...ader satu kes di Starbucks KLCC di mana sedang kami beratur untuk membeli frapuccino and chocolate ice belended, ader sorang minah memotong queue dan terus beratur di depan kami. Minah nie muka relax lagi slumber.

MaDi  dengan tanpa dapat ditahan lagi terus menyindir minah terbabit "YOU ARE IDIOT, U HAVE TO QUEUE"..minah tue terus pandang belakang dan membalas "EXCUSE ME..sorry..what did u say just now"...madi terus membalas "I'm not talking to u, am talking to her" sambil memandang haku.

Haku, terkebil-kebil seperti siamang yang kepanasan bontot. eh, haku ker yang bersalah? eh haku ker yang potong queue?

Rupa-rupanya, minah nie tengah cakap dengan husband dier..o_0...

4) Maser form 5 dulue, Pakcik Jamal atau tauke kantin haku sempat me'REPORT' pada haku akan kejadian MaDi  direbut JUNIOR..perghhh...

Kejadian berlaku di Kantin sekolah. Antara dialognya "Sekarang abang pilih, antara KoKoL atau Konde?"dahsyat sungguh lah budak-budak sekarang...Akhirnya Madi memilih KoKoL...Sebab aper? Bontot KoKoL howt, bontot konDe Leper..lagipon Konde Rambut panjang smapi ke lantai..dh macam cik Ponti..ok2 haku exaggerate

5) Kalau ader admirer, MaDi  akan catitkan dalam log book bersama segala pro dan con tentang perempuan terbabit.Di nota kaki, akan diletakkan 3 item: Setuju , Tidak Setuju , DiPertimbangkan...aiseh!!

6) Ader sorang budak pompuan junior yg phsyco telah lari ke luar jalan dan hanya tenang biler dipujuk Madi..Ko pakai minyak senyonyong ker?


No comments:

Post a Comment

chanT-chanT from The HearT