Ad

Thursday, December 22, 2011

ZARA - The best CapRI eva

Kepada semua para gadis, separa gadis dan bukan gadis, pada malam yang gelap dan sunyi ini, saya ingin mempromosikan SATU benda sangat ohsomm! Cheng cheng cheng, apakah itu? (Instead of Jeng Jeng Jeng, haku pakai cheng cheng cheng ^_^)
Mempersembahkan Zara Capri Collection. Wieeee. Capri nie terdapat dalam 3 warna iaitu black, dark blue dan beige.  
Capri pants (also known as Capris, Crop pants, long or three-quarter shorts, and clam diggers) are mid-calf pants worn in warm weather. Variants end below the knee and calf – Wiki.

Tak tahu lah calf saper nie.


Ciri-ciri utama capri ialah
1)      Panjang seluar berakhir di buku lali atau atas sedikit dari buku lali.
2)      Pada bahagian atas seluar adalah sedikit besar (nak fit punggung kan) dan semakin mengecil apabila berakhir di buku lali.
So far ZARA is the best. *SEBAB tak mampu nak shopping dekat GAP macam Wei-Wei. Owh, so far haku tak pernah lagi jumpa capri yang menarik di MNG dan TopShop.
Aku mencadangkan agar korang bershopping sewaktu SALE kerana korang bukan sahaja dapat beli SELUAR malah TALI PINGGANG for FREE dengan harga RM199 dan ke bawah. Kalau hari biasa, seluar jer dah berharga RM179, belt pulak berharga RM100++.  Wieeee saya suka ^_^

Entahlah dark blue ke black -__-"
Super rabun!

Beige

Only cost RM139 nett.
Cepatttttttttttttttttt bergegas ke ZARA ^_^

ZARA mencadangkan agar CAPRI dipakai bersama heel supaya kaki korang akan nampak lebih tinggi dan slim ^_^ Untuk menambahkan lagi kehangatan pada pemakai, tops haruslah just nicely suit with your body (bukan menggelebeh macam kelawar) dan tuck-in. Kemudian sudahkan dengan pemakaian tali pinggang yang agak contra dari warna seluar dan baju. Tali pinggang juga boleh digayakan dengan pelbagai cara/design.

Eh posing jap ^_^

2 comments:

  1. Safe design yang sangat useful. Works well dengan almost any top, even tanks.

    Yang penting, boleh matching dgn handbag Asmah Collection Fall/Winter auwww...

    ReplyDelete
  2. i bet you'll be jumping happily to shop in bandung n seoul babe :) they are fashionable ppl too!

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT