Ad

Monday, March 21, 2011

stack of UNFINISHED BusYneSS

Sebenarnya, ada banyak benda aku nak cerita, tapi laptop pink ku crashed, laptop NADIA super banyak virus, modem ROSAK, deksTOP baru format...Kerja pulak melambak-lambak. Maka tiada maser nak update blog!

Serius, aku ada banyak cerita nak share, tapi masa dan keadaan mencemburui KU...Di sini aku ader kepilkan beberapa GAMBAR yang bakal aku kongsi bersama korang (bunyik macam ader READERS jer..kecow!!!)



cantik tak aku?
siyes, blog nie tak memaparkan langsung kecantikkan aku
INNER beauty whats matter (kecow)
gambar nie TRIP pergi KelanTan part 3


courtesy to Hazlina dan Yah di Seoul Garden


aku suka makan cake
aktiviti paranormal
MAri membesarkan Betis & PeHA


1 comment:

  1. muka ko mcm mak temah jual kuih kat pasar selayang je.. heheh

    ReplyDelete

chanT-chanT from The HearT