Ad

Thursday, January 3, 2013

Sotong In The House y'oll

Selepas Esso dan Mobil meninggalkan Telaga Minyak Jaafar, haku kehilangan ramai kawan-kawan baik. Sretttttttt... hingus ijau kekuning-kuningan mengalir keluar lalu terselet di hujung baju.

Selepas pemergian mereka ke Petron, haku mula mencarik pokok-pokok lain untuk berteduh. Nasib baik masih ada lagi INSAN yang mahu berkawan dengan haku -___-“ Srettttt lagi hingus!

Geng baru kali nie dipanggil “Pecelele”. Kenapa Pecelele ? Pecelele diambil bersempena dengan nama sebuah kedai makan di Chow Kit yang sedap tapi HORROR siak -__-“ Kucing pon join makan atas meja! Walah weh.

Ahli active Pecelele terdiri daripada Rudu, Adele, Nizar, Pariz, Jawa, KekNis, Yuyue, Hans, Afjanta, Rusy dan Uzy. Ahli-ahli tidor pulak terdiri daripada Wanie, Ochee dan Afique. *Bukan nama sebenar!

Setiap hari pasti ada sahaja topic-topik hangat yang dibicarakan seperti bertukar-tukar pendapat berkenaan OS + Hardware + Data Migration+Server Engineering+Active Directory+SEP, berdiskusi hal-hal agama, memberi idea-idea terhebat untuk memajukan Telaga Minyak dan bermacam-macam lagi -___-“ Pftsss jadah!

Topic hari nie :





 


Amacam??? Ilmiah kan???
Tadika ke haper kome nie??? -__-"
Macam-macam perangai!
Yang tua pon sama jer -__-" Haishhh


No comments:

Post a Comment

chanT-chanT from The HearT