Ad

Tuesday, November 13, 2012

MrKanvas

Di sini haku ingin mengucapkan sebakul terima kasih kepada semua yang telah banyak membantu dan menyumbangkan duit, tenaga serta harta benda untuk hari perkahwinan haku dan Mahadi. Kami mendoakan agar kalian dimurahkan rezeki dan diberkati ALLAH sepanjang masa. Aminnn.

*Ini bukan entry nak berlagak atau menjemah ok nyah! Ini merupakan penghargaan haku dan Mahadi kepada setiap individu yang telah banyak membantu di sepanjang perjalanan hari kebesaran kami.

Satu truck terima kasih haku hamburkan kepada Mahadi, mak, mak mertua, Nadia (my bride of honor), abah, Ayien, Atok, Mak Lang & Pak Lang, Mak Long & Pak Long, Mak Tam & Pak Tam, Zahar, Bedong, Siti Tonjet, Mak Su & Pok Su serta Mak Letih sekeluarga kerana telah banyak meringankan beban dari segi KEWANGAN, TENAGA dan MASA.

Budak nie pon busy nak tolong ^_^

Tak ada korang, konpem, tak siap wehhhh. Nak harapkan haku, memang tak bergeraklah jadinya. Dan haku pasti, di tatkala malam yang basah lagi hening nie, mak long dan mak tam sedang sebok melipat kotak door gift. Huhuhuh. Gambate auntie2 Jemah semua. Haku pulak tengah sebok menghupdate blog. Hohohoho. Nasib baik Mak Long ngan Mak Tam ala2 buta IT. Hohohoh! Zaaaasss


Dan tidak lupa kepada Fitriah dan Hazel ^_^ Huhuhuhu. Korang nie macam tahu-tahu jer haku nak photobooth ^_^ Bagus ler deria ke enam korang. Haku dan Mahadi memang berbesar hati menerimanya. Mekasih ye korang ^_^


Lepas Hazel bagi link MrKanvas, haku terus jatuh hati. Wahhhhhhhhh akak suka dik. So setup untuk photobooth, haku serahkan kepada Hazel dan Fitriah. Surprisssssseeeeeeeeee!!


*Dan sponsorship masih dibuka kepada semua. Perghhhh, kau hingat kau retis ker haper -__-“




No comments:

Post a Comment

chanT-chanT from The HearT