Ad

Tuesday, August 21, 2012

Selamat Hari Raya AidiLFitri for 2012 ^_^


Dengan rasa rendah dirinya (memang haku rendah pon), saya Si Kecil ingin memohon maaf kepada kedua ibu bapa, adik-beradik, atok Din, makcik-makcik Jemah, pak cik-pakcik dan kezen-kesen yang berada jauh di kampong halaman, Selayang Baru.
Saya juga ingin memohon maaf kepada Hamidi dan Puan Esah -__-“ *Selalu tak hangkat call! Takot kau!!! Saya selalu mengacau Hamidi dan Puan Esah. Huhuhu…Best kacau dorang berdua nie ^_^
 Tidak lupa kepada semua BFF saya (korang tahu saper korang!), kawan-kawan Sekolah Rendah Selayang Baru, kawan-kawan Darul Ehsan, MRSM Jasin (nie kejap jer), kawan-kawan UTM KL, kawan-kawan UTM Skudai, kawan-kawan Parkson Grand Subang Jaya + Selayang Mall, kawan-kawan Great Eastern Mall, kawan-kawan Sukses Selangor +SUKMA Sabah, kawan-kawan mengaji Mak Cik Besah, kawan-kawan di Telaga Minyak Jaafar, kawan-kawan di Petron, kawan-kawan chatroom, kawan-kawan kepada kawan SERTA semua yang mengenali diri ini.
 *nanti haku citer pasal preparation raya dan hari raya. tragis weh ^_^
Saya memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung cagu jika ada terkasar BAHASA dan PERILAKU (basically haku memang KASAR pon), HALALkan makan minum saya dan semoga kita memperolehi keberkatan di dunia dan di akhirat ^_^


No comments:

Post a Comment

chanT-chanT from The HearT